utorak, 28. veljače 2017.

Cathedral Spires

Cathedral Spires
Visina: 8520 ft / 2597 m
Front Range, Colorado
Datum: 26 Februar 2017 god.

Cathedral Spires.
Jedna mala planina sa puno cara i ljepote, koja se cesto puta naziva dragulj Kolorada. Konacno smo nasli vremena i za ovu planinu nakon nekoliko propalih planova. Najvisa tacka nalazi se na visini na 2597 metara, mada to i nije jedini vrh, Zapravo cijeli park je raj za pennjace svih vrsta i kvalifikacija, mada nas vrh nije zahtjevao nikakvu posebnu opremu osim dosta strpljenja prilikom pronalazenja pravog pravca a naravno i malo vjestine prilikom penjanja ovih stijena. Ponovo moj saucesnik u ovoj maloj ali nadasve fantasticnoj turi bio je Brajan. Iako nismo imali skoro nikakve ideje kako doci do vrha, osim kako doci do ulaza u park, ipak smo na kraju svega nasli nacina na stanemo na vrh. Sami vrh je povrsine jednog kvadratnog metra, meni se ova planina toliko dopala da mi je pomalo bilo zao otici, mada siguran sam da cu se ponovo vratiti za neke malo teze i komplikovanije uspone. Moram napomenuti da ovaj park, iako jako nepoznat za sire mase u Koloradu predstavlja pravu poslasticu za ljubitelje fotografije. Pristup parku ogranicen je samo tokom dana, znaci u vremenu izmedju izlaska i zalaska sunca i uz zabranu kampovanja. Park je zatvoren od marta pa do kraja jula zbog gnijezdenja raznih  ptica grabljivica, sto na jedan nacin ovaj park cini jos jedinstvenijim i izazovnijim. Nekoliko slika sa ove ture docarace dozivljaj vise nego mnogo rijeci.

























1 komentari:

Anonimno kaže...

Halo,I'm Helena Julio from Ecuador,I want to talk good about Le_Meridian Funding Service on this topic.Le_Meridian Funding Service gives me financial support when all bank in my city turned down my request to grant me a loan of 500,000.00 USD, I tried all i could to get a loan from my banks here in Ecuador but they all turned me down because my credit was low but with god grace I came to know about Le_Meridian so I decided to give a try to apply for the loan. with God willing they grant me  loan of 500,000.00 USD the loan request that my banks here in Ecuador has turned me down for, it was really awesome doing business with them and my business is going well now. Here is Le_Meridian Funding Investment Email/WhatsApp Contact if you wish to apply loan from them.Email:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Contact:+1-989-394-3740.

    Text Widget

    Trip reports, videos, and photos from hiking, climbing,and mountaineering adventures in Colorado Rockies and beyond.