petak, 6. ožujka 2015.

Ouray Ice Park

Ouray Ice Park
February 06 - 09 2015
Ouray, Colorado

Ouray Ice Park

Ouray Ice Park (Ouray Ledeni Park) ljudskom rukom napravljen penjacki park koji je smjesten u jednom fantasticnom ambijentu, malolom kanjonu koji se nalazi uz sami gradic Ouray. U ovom parku nalazi oko 200 raznim pravaca koji su prilagodjeni kako za profesionalce i za pocetnike. Iako ova zima ili bar njen pocetak nisu isli u prilog za penjanje zaledjenih vodopada, ipak smo uspjeli izvuci i provesti jedan vikend u ovom raju za zaljubljenike leda. Ouray je je simbol ili meka za sve zaljubljenike u ovu aktivnost kako u Sjedinjenim Drzavama tako i za one u drugim dijelovima svijeta. Pocetkom Januara u ovom mjestu svake godine odrzava se tzv. Ice Festival gdje se skupljaju i takmice oni najbolji sa svih svjetskih meridijana. Za nas koji zivimo u Koloradu, to je samo jos jedna zabava ili sport koja se moze naci uz planinarenje ili planinarstvo a nalazi se u nasem dvoristu. Dva dana penjanja, treninga, vjezbe i ucenje novih tehnika bili su vise od onog sto smo ocekivali. Nas tutor i trener Andy imao je strpljenja sa ostatkom tima, a ja sam mu licno veoma zahvalan sto me je konacno uspio ubijediti u privuci prema ovom sportu.


Andy

Wendy, ja i Chris.

Sretna ekipa nakon prvog dana penjanja.

Wendy u akciji.

Moji prvi koraci...

























Album sa slikama:

0 komentari:

    Text Widget

    Trip reports, videos, and photos from hiking, climbing,and mountaineering adventures in Colorado Rockies and beyond.