petak, 27. ožujka 2015.

Carpertner Peak

Carpertner Peak
Visina: 2184 m
Front Range, Colorado
Datum: Februar 22, 2015 god.
Summitpost.

Jedan od dragulja u okolini Denvera.

Roxborough State Park je park pod zastitom drzave Kolorado, i predstavlja pravi dragulj samo nekoliko kilometara od Denvera. Bez obzira o kakvim vremenskim prilikama se radi ili o kom godisnjem dobu u ovom parku se uvijek moze naci malo planinarske avanture i to skoro na kucnom pragu. Posljednjih nekoliko godina ovaj park postao je moje omiljeno izletiste u okolini Denvera.
Moj prvi post iz ovog parka bio je prije 4 godine (reportaza) u malo drugaciji vremenski ambijet, ali svaka vremenska prilika ili neprilika daje posebnu draz ovom parku.



Februar 2015 god.

Ovaj park iako se nalazi na samoj ivici urbane sredine, staniste je nekoliko zasticenih zivotinjskih vrsta, prije svega mkrog medvjeda, pume i divljeg risa. U nekoliko navrata imao sam prilika da vidim ove zivotinje ali samo jednom prilikom sam uspio da fotografisem divljeg risa.

Februar 2012 god.

Park je tokom ljetnih mjeseci jako posjecen, pa ga je najbolje i izbjegavati, tokom zime i ''loseg'' vremena najbolji je period za dobru izolaciju i uzivanje. Najpouplarnija staza u ovom parku je on koji vodi prema malom vrhu, koji se izdize iznad dvije hiljade metara. Radi se o Carpertner Peak, jednom od malih vrhova koji se nalaze u brdima iznad Denvera, a dio su najraspostranjenijeg vijenca u Koloradi Rokijima, tzv. Front Range.

Divlji Ris.

Dobro oznacena i utabana staza vodi prema vrhu, a nekoliko kilometara pjesacenja na dobro poznatom terenu bila je odlicna prilika da se od nicega napravi nesto. Park je pored planinarenja jako popularno odrediste za fotografe, kako za profesionalne tako i za nas amatere.

Proljecni snijeg u parku. (Maj 2014)


Jesen u parku. (Oktobar 2014)


Moja prijateljica Mona bila je moj partner za ovu malu turu, ja bih je okarakterisao kao gradsku turu, iako ne postoje planine u gradovima, ipak ovdje u Koloradu mogu se naci koje su ipak dio gradske sredine.






















Album sa slikama:


0 komentari:

    Text Widget

    Trip reports, videos, and photos from hiking, climbing,and mountaineering adventures in Colorado Rockies and beyond.