srijeda, 20. srpnja 2011.

Mt. Spalding and the rest


Mount Spalding (13842 ft / 4219 m)
Grey Wolf Mountain (13602 ft / 4146 m)
Mount Warren (13307 ft/ 4056 m)
Rogers Peak (13391 ft / 4082 m)

Pogled Prema Mt. Evans sa Mt. Spalding istocnog grebena..
Mt. Spalding sa visinom  od 4219 metara je medju prvih stotinu najvisih vrhova u Koloradu, ali je samo 2 kilometra udaljen od Mt. Evans (4348 m), ne izdize se dovoljno visoko iznad grebena koji povezuje ove dvije planine tako da je imenovan ali nije rangiran. Zbog svoje visine i jos nekoliko vrhova preko cetiri tisuce metara u svojoj blizini vrijedan je paznje.



Mt. Spalding okupan jutarnjim suncem iznad Summit Lake.
Postoji nekoliko pravaca kojima se moze doci do vrha, ali posto je moj plan bio kombinacija sa jos tri cetiri tisucnjaka, odlucio sam da polazna tacka bude Summit Lake, koji lezi neposredno ispod ove dvije planine.
Divokoze na liticama Mt. Warren
Uspon na Mt. Spalding je jednostavan, osim visine i potrebom za dobrom fizickom spremom cijelo ''putovanje'' od nekih dvanaest kilometara ne predstavlje neki veci problem. Otvorenih prostora i beskrajnih vidika ne nedostaje, pa oni koji svu beskonacnost nose u samom sebi jednostavno mogu da uzivaju u onome sto mogu da vide.





Ostala tri vrha u ovom krugu , Grey Wolf Mountain , Mount Warren , Rogers Peak su rangirani vrhovi pa su cesto na meti planinara koji zadovoljstvo nalaze osvajanjem ne tako poznatih i popularnih vrhova. U mom slucaju stvar je bila drugacija, zelio sam osjetiti kako izgleda biti Trail Runner pa umjesto hodanja  pokusati trcati sa jednog vrha na drugi.
Chicago Lakes
Oprema je bila malo drugacija nego obicno, umjesto planinarskih cipela, patike za ovu vrstu sporta, umjesto ruksaka, Camelback vreca sa vodom na ledjima i torba sa kamerom na grudima. Odmori su bili cesti da bih dosao do daha i napravio koju sliku.


Trcanje planinskim stazama i vrhovima je odlican nacin za kondicione pripreme, u isto vrijeme i opasan jer samo nas jedan pogresan korak dijeli od moguce povrede, a sta sve slijedi poslije toga nije potrebno spominjati.

Vrh Mt. Spalding postaje vidljiv.
Mt. Bierstadt 

Divokoze i planinsko cvijece bili su prisutni na svakom koraku, sto je ovo ljetno jutr ucinilo jos ljepsim, i naravno ponovo je bilo dobro zaboraviti na vrijeme, pa makar na nekoliko sati.
STAJAO SAM NA PLANINSKOJ KOSI
Stajao sam na planinskoj kosipod mojim je nogamaležala dolinakao dno plamtećega suncokretamale kuće i tvornički dimnjacikonji traktori automobili vlakovikao zrncaljudi na poljima i cestama kao mraviblago se osmjehujućipromatrao samživot tog malenog svijetakada sam počeo silazitirasle su kuće i tvorniceraslo je drveće i životinjerasli su ljudipribližavao sam sevidio sam ljudska licapokrete rukuvidio sam oči i ustaboju očiju i oblik ustacrte licapribližavao sam sečuo sam riječi i boju riječ


























0 komentari:

    Text Widget

    Trip reports, videos, and photos from hiking, climbing,and mountaineering adventures in Colorado Rockies and beyond.