četvrtak, 23. lipnja 2011.

Mt. Lindsey

19 Godina poslije.....
Mt. Lindsey
Sangre de Cristo Range, Colorado
Visina: 14047 ft / 4282 m
Datum: 10 Juni, 2011

Sjecanje na Juni 1992 god. i sve one koji su ubijeni zamo zato sto su imali drugacija imena. Prije 19 godina lezao sam u zatocenistvu, prebijen, umoran i gladan sanjajuci o bezbroj lijepih stvari koje bi se mogle ostvariti samo da mi se ispuni jedna zelja, da prezivim. I danas devetnaest godina poslije, svako jutro budim se zahvalan dragom Bogu na jos jednoj pruzenoj prilici i sjecanjem na one koji nisu prezivjeli.

Prva slika koja se vidi na pocetku uspona.
Zapis o Izvoru
Rastvorio sam se i potekao
Potocima
Rijekama
Morima
Sad sam tu
Sad sam tu
Bez tebe
Gorak
Kako svom izvoru
Da se vratim?
Mak Dizdar




Prelijepo jutro u Sangrre de Cristo.
Mt. Lindsey je prelijepa planina, istinski dragulj pomalo stidljivo sakrivena u Sangre de Cristo najuznijem vijencu Roki planina u Koloradu. Naziv Sangre de Cristo potice iz vremena spanskih osvajackih pohoda, a prevodu znaci ''Krv Isusova''. Mt. Lindsey je cetrdeset treca najvisa planina u drzavi Kolorado, a ime je dobila po Malcolm Lindsey poznatom planinaru i jednom od velikih aktivista u Colorado Mountain Club.
Mt. Blanca se pojavljuje na horizontu..
Mt. Lindsey se nalazi nekih 260 km juzno od Denvera, plan je bio jednodnevna tura sto je znacilo rano ustajanje i duga voznja do odredista. Planina se nalazi na privatnom zemljistu ali prilaz planini i penjanje je dozvoljeno, zanimljivo je reci da su skoro sve planine u Sangre de Cristo vijencu u privatnom vlasnistvu, sto je jednostavno nevjerovatno sa obzirom na povrsinu od 44 tisuce kvadratnih kilometara.
Cetvrti najvisi vrh u Kolorado, Mt. Blanca
Uspon na Mt. Linsey je jako interesantan i lijep, sam uspon ne predstavlja neki veci problem osim mozda zadnjeg dijela. Postoje dva smjera koja vode prema samom vrhu, jedan je tzv. ''North Face'' i u proljece cini interesantan snjezni uspon, a drugi je preko ''Northwest Ridge'', sjevernozapadnog grebena. Mi smo se odlucili za kuloar iz jednostavnog razloga zbog snijega. Kuloar je vecim dijelom bio pod snijegom, koji se zbog velikih temperatura jako brzo topio tako da je upon vise bio borba sa rastopljenim snijegom pomijesanim sa kamenjem. 
Slika sa vrha, sa Blanca Peak u pozadini.


Proveo sam skoro pola sata sam na vrhu prije nego su se moji partneri i sami popeli. Dan je bio lijep, oblaci su se nazirali daleko na horizontu, a pogled u pravcu nekoliko vrhova nije ostavljao ravnodusnim. Kao i mnogih predhodnih godina, ovaj mjesec ima posebno mjesto u mom zivotu, sjecanje na oca, rodbinu i prijatelje koji su mucki ubijeni i pocetak novog iskusenja i zivota za mene.


Najveca mudrost u zivotu je da covjek pronade pravu ludost. 
Mesa Selimovic


Vise slika ispod:






U ovo doba godine voda je na svakom koraku prisutna.

Budjenje proljeca.

Led je konacno popustio.


Sunce je konacno izronilo iza grebena koji vodi prema Mt. Huerfanito.


Izlaz iznad sume i rastinja postaje uocljiv.

Stiljivo pojavljivanje proljeca bilo je prisutno na svakom koraku.

Vrh Mt. Lindsey poceo se nazirati...

Vec se pocela primjecivati linija uspona.

Na vrhu grebena sve je postalo puno jasnije.

North Face sa snijegom popunjenim kuloarom koji vodi do vrha.

Moji partneri na pocetku snjezne padine koja vodi u kuloar.

Pocinje biti malo strmije.

Na izlazu iz prvoj dijela.

Drugi dio sa malo manje snijega.

Mjesavina kamenja i mekanog snijega nije bas najbolja kombinacija.

Ekipa na izlazu iz prvog dijela uspona na sjevernoj strani planine.

Pogled niz kuloar i greben prema Iron Nipple.

Sangre de Cristo

Pogled sa vrha prema sjevernom dijelu Sangre de Cristo vijenca.

Blanca Peak, cetrvti navisi vrh u Koloradu.

Panorama sa vrha Mt. Lindsey

Moji partneri se vide u donjem dijleu u toku silaska sa vrha.

Nagla promjena vremena u pravcu Blanca Peak.

Nismo bili jedini  na vrhu.

Blanca, vidimo se uskoro!

Polako poslijepodnevno svjetlo spusta svoje zavjese na jos  jednu lijepu avanturu.


0 komentari:

    Text Widget

    Trip reports, videos, and photos from hiking, climbing,and mountaineering adventures in Colorado Rockies and beyond.